განვიხილეთ ბუკლეტი, გადავხედეთ მიზნებს, გავეცანი, თუ როგორ უნდა შევმქნა ბუკლეტი, გავაკეთე შავი მონახაზი, ყველაფერი იყო გასაგები ... ვარ ძალიან კმაყოფილი... გვყავს არაჩვეულებრივი ტრენერი .
ამ მოდულში გავეცანით, თუ როგორ შეიძლება გამოიყენოთ რუბრიკები, ქულების მინიჭების სქემები და ჩეკლისტები შინაარსის ათვისების, 21-ე საუკუნისა და მაღალი დონის სააზროვნო უნარების განვითარებისათვის, ჩვენს პროექტზე მუშაობისას. შევიმუშავე შეფასებების გეგმას და გამოიყენებთ პროექტების შეფასების ფორმებს ინტელის საგანმანათლებლო სახელმძღვანელოდან,ჩვენი თემისთვის განკუთვნილი შემაჯამებელი შეფასების შესაქმნელად. მოდულის ბოლოს,ჩვენ გამოვიყენეთ დარჩენილი დრო, რათა გადაიხედსთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომები, შევამოწმებ ნაშრომში შემავალ ყველა დოკუმენტს, თემის მიზნებთან შესაბამისობის კუთხით. ერთმანეთს გავუზიარებენ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომების ვერსიებს. განვიხილეთ შეფასების პროცესში მოსწავლეთა ჩართვის შესაძლებლობებს გავაკეთეთ რეფლექსიას შეფასების არსებულ პრაქტიკასა და ფორმებზე დავხეწავთ შეფასების გეგმებს შევქმენით შეფასების ფორმებს მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომებისთვის შევაფასეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომები ცვლილებებს შევიტანეთ სასწავლო პროექტის გეგმაში გავაკეთეთ რეფლექსია.
დავასრულე მუშაობა ბუკლეტზე, დაწვრილებით განვიხილეთ პროექტის შეფასების რუბრიკები, განვიხილეთ მესამე მოდული, განვიხილეთ ინტერნეტის გამოყენება კვლევისთვის; შევისწავლე ინტერნეტ თანამშრომლობითი სასწავლო რესურსების გამოყენება .
Комментарии
Отправить комментарий